Rabu, 8 Oktober 2014

Track Day Elite @ raya ke-2 ( 6/10/2014 )


     Aku harap belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua,sempena hari raya korban ini, marilah kita semua korkankan sikap dan perkara yang negatif yang ada dalam diri kita supaya menjadi lebih baik. Amin

     Di sebabkan pada hari raya korban kali ini aku tidak pulang ke kampung, maka pada hari raya kedua aku telah berkesempatan untuk menangkap gambar trackday seperti biasa di Elite Speedway di subang jaya. Kali ini hanya geng - geng 250 ke bawah sahaja yang ada                       ( superbikers balik kampung kot ). Rider - rider yang hadir adalah kenalan - kenalan daripada awana riders, mereka memang tahap - tahap sifu dan terer bermain corner, cukup seronok melihat mereka " meleper " di track ini.


awana n bukit tinggi rider

awana n bukit tinggi riders

      Sebenarnya pada hari itu aku tidak berapa sihat kerana demam, tapi aku gagahkan juga kerana bukan senang nak amik gambar geng - geng awana ni bersama - sama di dalam track. Alhamdulillah kesihatan ku tidak bertambah buruk selepas pulang ke rumah.

     Dari segi fotografi pula, aku masih menggunakan 1 bodi dan 2 lens ( kit lens dan 55 - 300 ). Aku agak berpuas hati sebenarnya dengan hasil gambar kali ini. Mungkin kerana tidak ramai orang dan nyamuk ( kenangan lalu ), jadi aku dapat fokus dengan lebih baik untuk mengambil gambar pada kalli ini.

     Cukuplah bebelan aku ni, jom kita layan sedikit sebanyak gambar yang sempat aku snap !!!, jika ada kekurangan dan teguran bolehlah tinggalkan di ruangan komen. Terima kasih

* budak baru belajar *

waktu ketibaan

rider - rider mula masuk ke dalam litar

warm - up lap 




bike on road + helmet off road = apa de hal

sifu is 




















sembang - sembang di atas trek 










marquez malaysia ???











sedikit sesi " mini race "

di grid permulaan 




bermula !!!


pecutan di laluan lurus ...



chequered flag di kibarkan ...

pelumba melambai lambaian peminat 

pecutan si go - kart

layan go - kart sikit 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan